TGIF

Så skööönt, äntligen Fredagkväll. Sitter uppkrupen i soffan med filt och bara är! Har missat att hoppa i mysbyxor så jag får nog göra ett snabbt byte! 

Tjejerna sitter i bil på väg till sin farmor i Skåne, Alfred är på badhuset i Sjuntorp med sin polare och Henk, Stella och jag myser i soffan framför TV:n och bara är.

Är ganska trött ikväll och har ingen pyntarlust alls...hoppas den studsar tillbaka när jag är lite piggare? 

Idag har jag insett något "trökigt". Jag behöver nya glasögon. Jag ser bara sämre och sämre och det är nog det som gör att jag haft huvudvärk i stort sett hela veckan. Ingen direkt kul sak att behöva ta tag i så här innan jul och julklappar 😣 men men så här kan jag ju inte gå.

Sen har jag ju apsvårt att hitta bågar som passar! Tycker inte att det är kul alls! 😎

Stella sitter och tittar på "Barbie princess and the popstar"...helt uppslukad! 😃 Fascinerande! 

Ska bli gott med mat om en stund. Det blir Sveriges vanligaste Fredagskäk...Tacos! 😋



Vi har hunnit spela Bollibompaspelet också...förstås! och köpt smågodis! 


PussåfinFredagpåer! ❤️


Kommentera inlägget här :