Julmys

Lång sovmorgon och sen började jag dagen med att krascha mitt vattenglas som jag har på nattduksbordet. Blev att kavla upp ärmarna direkt.
Sen har Stella och Alfreds kusin varit här och hälsat på några timmar. Henk och jag har städat båda bilarna inuti i det härliga Novembervädret. 

Vi har rotat fram julsakerna och när Henk och Stella drog ut till Överby för att tvätta hans bil så satte jag på julmusik, så jag och Alfred sjöng, pyntade och höll koll på Sverige som kom tvåa i skidskyttet! ⛄️🎅❄️🎶🎤
Alfred berättade allteftersom låtarna spelade vilka de skulle sjunga på lucia och inte. ❤️

Nu börjar det likna lite jul i vårt hus! 

Lite pinsamt bara!! Hittade visst tjejernas adventsstakar!! Men de får stå framme till tjejernas nya kommer så kan Henk och jag flytta upp dem till vårt sovrum sen. 👍

Blir att sätta upp fuskriset på balkongen!

PussåhaenfinLördag! ❤️❄️🎅

Kommentera inlägget här :