Finbesök

Idag hade jag finbesök! Kicki "Mammsen" Johansson var här hos oss och fick glögg och pepparkakor.

Så skönt att träffas igen! Det var så länge sen. 
Det blir en så märklig känsla! Man blir alldeles lugn! och så kommer man på hur mycket man saknar henne! 
Detta är en vän som funnits vid min sida i många år och vi har spenderat många timmar ihop! Hon vet så mycket om mig. Bra och dåligt. 😊
Hon vet precis hur jag ska tas! 
Hon var min lejonmamma när jag gick igenom separationen och var helt fantastisk! ❤️

Imorgon blir det AW på Majos med vänner! Ninni ska ha kompisar här och baka och Hannah ska på TVG-träning.
Det blir väl inte snorsent för på Lördag blir det en mystur till Gbg för julklappsshopping och strosa runt och fika lite. 🎅🎄

Nu sova!

Pussochnattipåer ❤️



Kommentera inlägget här :