Lördag

Klockan är 09:00 och jag ligger och funderar på om jag ska gå upp. Fick ett sms igår kväll av systeryster som jag måste svara på först bara. ❤️
Idag är det tänkt att vi ska till Göteborg en sväng. Det blir Henk, Hannah, Matilda, jag och förhoppningsvis Ninnisen. ❤️ Hon hade inte bestämt igår kväll när vi kom hem om hon ville med eller inte.
Det var träningspass och tjejmiddag som stod i fokus.  👍😊

Vi hade så kul igår! Älskar mina vänner till månen och tillbaka! 
Henk fick även agera fotograf till en vän från förr som var ute på tjejmiddag. 
📷👍😃
Maten på Majos var så god! Kanske får lida lite för det idag då jag åt ost och drack rödvin men det är inte synd om mig! Jag hade ett val. 👍☺️

När vi kom hem hade Ninni och två ab hennes kompisar bakat julgodis och lussebullar!  Hannah hade sin kompis Matilda här som har sovit över natten. 

Näe, nu ska jag gå upp, sätta igång kaffebryggaren, fixa lite frulle och ta en huvudvärkstablett kanske. 😊

Tack goa vänner och Henk för igår! Ni är bäst! 👍❤️⭐️







Kommentera inlägget här :