Helt slut!!

Då var man hemma och har landat i soffan efter en heldag i Göteborg. Är helt slut! Men jag har shoppat lite! 😊
Två par jeans, ett par blå och ett par svarta! Jättesnygga!
Jag hittade en jättefin top också! Älskar butiken "Alame" som jag handlade i! Det var där jag hittade jeansen som jag köpte helgen i Gbg med Lidköpingsborna. Servicen i butiken är kanonbra och det lustiga var att jag var inte ensam Trollhättebo i butiken utan Marie som gick i klassen under mig i grundskolan här i Thn var också där och provade kläder. 😃

Har försökt hitta ett par boots också men åker nog till Elli och tittar tror jag. Det finns ett par på Din Sko som jag gillar.



Visst är de schyssta? 

Bilder på byxorna och top:en kommer kanske imorgon om jag hinner med?
Först ska jag ha sovmorgon, sen städa och tvätta lite, handla får vi nog göra också. Vid 16:00 drar vi till Älvhögsborg för att titta på Jolines NIF-uppvisning.

Nu är det snart dags att kolla "Så mycket bättre". Ikväll är det Ebbotts tur. Får se hur det blir? Tycker inte att det varit så bra i år faktiskt, tyvärr!!

Sen blir det att hämta hem äldsta dottern inatt. Hon är på tjejfest hos en kompis. 

Pussochfortsattfinkväll. ❤️



Kommentera inlägget här :