Boooring!


Måste erkänna att det blir inte riktigt samma stuns i att skriva nu... 
men å andra sidan vill jag ju ha minnena kvar så jag borde skärpa mig! 

Det är ju för min och tjejernas (och de som är intresserade i övrigt förstås :) som 
jag skriver...minnena ska finnas kvar. 

Iförrgår var jag och Hannah en sväng på stan och fixade lite och så hade hon tid på Royal beauty 
för vaxning av ögonbrynen. 
Hon blev jättefin! Önskar verkligen att jag tagit en före- och efterbild! 

Sen åkte vi hem och käka och Måndagar är ju TV-kväll så det blev soffan efter det. 

Tiden går så jäkla fort!! Nästa vecka är ju upploppsveckan inför jul! 
Skönt att ha hela helgen och Måndagen innan det är Julafton! 
Blir väl att tjejerna är hos mig/oss dagen innan och en stund på Julafton och 
sen åker de till P och hans släkt. 
Juldagen är de ju alltid hos honom och käkar kalkon med hela gänget. 

På Annandagen kommer Y&Å och stannar i några dagar, så då blir det nog utflykter och skridskor kan jag tro! :) 

Är så sjuuuukt trött!? Förstår inte varför? Sover ju ordentligt så jag BORDE vara pigg! 
Just nu är det så himla mycket på jobbet så jag kan inte tänka klart! Längtar 
till julhelgen så mycket! 

Annars är det väl inte något speciellt inplanerat i helgen...bara ta det lugnt blir fint med mig! 
Söndag blir det nog skridskor! Det var riktigt kul! :D 
Hoppas kusinerna kommer...Stellson tyckte det var störtens att åka med tjejernas kusin J! 

Pussochhejfrånmig 





Kommentera inlägget här :