Jahapp

Då blev det till att sätta lösen på bloggen....samt lite annat men ska väl överleva det med!
Henk och Hannah är iväg och byter julbelysning till balkongen då den de var och köpte för en stund sen var trasig.
Ninni står i duschen och jag sitter i soffan och kollar 112. Idag är de i Trollhättan och det är bråk på Drottningtorget.
Lite läskigt att se hur det kan gå till väga så nära hemma.
En kille har fått fyllebryt och slåss som en galning.

Det verkar INTE vara ett roligt jobb att vara en polis, speciellt inte som denna gång när det var en invandrarkille som bar sig riktigt illa åt...direkt fick de höra att de var rasister och använde sig av polisbrutalitet.
Vet att Ninni ofta tänkt att bli polis och när man ser detta så känns det inte helt lustigt val faktiskt.

Pratade med pappa nyss. Han ringde om julklappar och så och det löser vi givetvis. Jag brukar ju hjälpa honom. Det är väl det minsta jag kan göra. :)

Jag vet att inlägget inte var som det brukar men det rättar väl till sig med tiden kan jag tro?

PussochfinMåndag.


Kommentera inlägget här :