Lördag och NOLL julstämning !!

Det blåser höststorm ute! Ingen snö, flera plusgrader 
S U P E R T R Å K I G T!!
Blir liksom ingen julstämning på nåt sätt!

Igår var Henk och jag ute och fixade i stort sett alla julklappar som vi hade kvar och det var en del!
Behöver bara ut en liten kortis idag innan det blir att ge sig hem för julstädningen. 👍😊

På Måndagkväll blir det ju liten julafton så då sa vi att det serveras julmacka med valfritt pålägg från julbordet. 
Några goa sillar, skinka, köttbullar, rödbetssallad och ost. 

Det var ganska mycket folk ute igår men inte hysteriskt. Sen åkte vi hem och mös framför TV:n. Jag hade siktat in mig på gorgonzola och fikonmarmelad men gorgonzolan var inte så god?? 😳
Henk däremot hade köpt en tapasröra på tomater och pesto som var vansinnigt god!! 😛
Till detta smakade vi Amaronen som jag fick av Thomas och Linda när jag kommit tillbaka för att jobba i Thn igen. 😃👍

Oj...har trott att klockan var 08:39!! (Ser ju vansinnigt dåligt utan glasögon!!j men den är ju för sjutton 09:39!!!! 
Dags att ta tag i livet!!


PussochfinLördag! ❤️






Kommentera inlägget här :