Då var'e Lillelörda!

Sitter vid köksbordet med tjejerna och bollar lite läxor med dem. 👍
Jäkligt stolt att de har sånt eget driv och att man inte en enda gång behövt tjata på dem om att göra läxorna! ⭐️😃❤️

Lagade mat när jag kom hem, idag blev det fläskkotletter med egengjord sås och potatis. Stella tyckte såsen var så god att hon bad om extra två gånger. 😊✌️
Vi var många runt bordet ikväll. Alfred har sin kompis Julius här. Alltid lika mysigt. När vi kom hem så tog de på sig pannlampor och drog iväg en sväng till kojan. 
Nu har de också gjort sina läxor och nu är det nog dags att spela lite för dem.

Själv laddar jag för att ut och springa med Ninni vid 19-tiden. Har lite huvudvärk men tänker inte låta det stå ivägen! Vet att jag behöver det och att jag både mår bättre och sover bättre efteråt! Önskar bara att jag lyckades få in det som en stående rutin! Önskar jag hade samma diciplin som Paolo Roberto som är ute och springer kl 06:00 nästan varje morgon! 

Man SKULLE kunna gå upp vid 06:00 och slänga på sig löparkläder så att man är hemma vid 06:45 igen för en dusch och lite frukost. I alla fall två ggr per vecka. Hmmm tål att tänkas på....to be continued! 😊

Henk mår periodvis bättre men vill nog mer än han borde! Han har huvudvärk nästan hela tiden men vill ändå försöka vara igång.  Ingen idé att jag säger något om att ta det lugnt för det blir nästan omvänd effekt...lite trotsigt...som en tre-åring ni vet! 😉😄 

Nepp, nu ska jag fixa fram löparkläder och kläder för morgondagen.

Hoppas ni har det bra! Kul att ni blivit så många och att ni är inne och kollar till mig så ofta! Slog alla rekord i helgen helt klart! 😃👍








Kommentera inlägget här :